Duurzame cadeauwinkel

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je een product terug wilt sturen. Voor retour gelden de volgende voorwaarden:

> Je hebt wettelijk bepaald 14 dagen de tijd om het betreffende product terug te sturen.
> Het product moet nieuw & ongebruikt zijn, met originele verpakking en labels.
> De kosten voor retour zijn voor eigen rekening. 

> Het retour sturen is op eigen risico, dus we raden ten zeerste aan het pakket met track&trace te versturen. Zonder track&trace kan PostNL, of welke andere partij je het mee verstuurd, niets doen als wij het pakket niet ontvangen of als de zending incompleet bij ons aankomt en wij het dus ook niet kunnen vergoeden.
> de (kopie) factuur of pakbon dient meegestuurd te worden met het pakket.


Retourprocedure
Indien aan de hierboven gestelde voorwaarden wordt voldaan, kan je het artikel als volgt retourneren:
Stap 1: Stuur ons een berichtje via info@dy-art.nl met het artikel dat je wil retourneren en eventueel de reden van retournering.
Stap 2: Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van de retourmelding. In deze e-mail staan ook verdere instructies voor retourneren.
Stap 3: Verpak het artikel samen met de pakbon / (kopie) factuur in een stevige verpakking en stuur het naar :

Dy Art

Zuster van Overeemlaan 10

3734JA Den Dolder


Retourzendingen zijn voor de kosten en risico van de koper. Dit houdt in dat retournerenDyArt niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen.
Stap 4: Zodra wij het product in goede, ongebruikte staat ontvangen hebben, ontvang je een e-mail ter bevestiging van ontvangst van je retour en bericht over de terugbetaling. (We zullen binnen 10 werkdagen het betreffende bedrag terugstorten op je rekening.) 

 

GARANTIE


Voor alle artikelen die je bij DyArt koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Als je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorziet SIL je zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel, wordt dit gedaan door vervanging, reparatie of terugbetaling. Neem hiervoor contact op met DyArt